Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
sift,
@@9wvow,
1????%2527%2522\'\",
1'",
-1 or 3*2>(0+5+795-795),
-1 or 3*2<(0+5+795-795),
-1 or 3+795-795-1=0+0+0+1,
-1 or 2+795-795-1=0+0+0+1,
@@gfzzm,
@@jje0c,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Didziuliai tankus kserofitiniu, paprastai viszaliu krumu bruzgynai sausringuose Australijos rajonuose,
Vietove Peloponese, vienintele Graikijos sritis, neskalaujama juros, labai kalnuota,
Zymus Lietuvos konstitucines teises mokslininkas, parases veikala "Valstybe",
Stambaus kalibro patranka,
Koks garsus Madrido futbolo klubas rungtyniauja 74 tukst. Vietu "Santiago Bernabeu" stadione,
Povilo Plechavičiaus g., Sedos m., Mažeikių r. sav.,
Pušų g., Sedos m., Mažeikių r. sav.,
Rožių g., Sedos m., Mažeikių r. sav.,
Sedulos g., Sedos m., Mažeikių r. sav.,
Skrynlankės g., Sedos m., Mažeikių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Ekonominė kategorija, įvardijanti prekių ir paslaugų apimtį, kurią pirkėjai norėtų įsigyti. Paklausos dėsnis – hipotezė apie paklausos ir kainos ryšį, teigianti, kad dėl aukštesnės kainos paprastai sumažėja prekių kiekis, kurį vartotojai norėtų pirkti, kitoms sąlygoms esant lygioms. Paklausos
elastingumas kainoms yra santykinis paklausos ir kainos pasikeitimas, rodantis, kaip pasikeis paklausa, kainoms išaugus arba sumažėjus vienu procentu. Paklausos elastingumas pajamoms – santykinis paklausos ir pajamų pasikeitimas, rodantis, kaip pasikeis paklausa, pajamoms pakitus vienu procentu.
Paklausos infliacija parodo kainų augimą dėl paklausos pertekliaus. Paklausa riboja ekonominį augimą tada, kai pernelyg padidėjusi kaupimo norma riboja paklausą, kuri savo ruožtu mažina gamintojų galimybes realizuoti produkciją. Taigi paklausa yra pirkėjo poreikis išspręsti kurią nors problemą
prekių ar paslaugų dėka. Šis poreikis parįstas pirkėjo mokos galimybėmis. Skiriama paklausa rinkoje, o pastaruoju metu – ir potenciali rinkos paklausą. Paklausos pobūdis ir apimtis lemia tai, kokį marketingo tipą pasirenka firma. Pagrindiniai paklausos kitimo veiksniai yra šie: pirkėjų piniginės
pajamos, komplementarių (komplektinių) prekių arba substitutų kainos, vartotojų skonis arba preferencijos, pirkėjų skaičius rinkoje, numatomi rinkos pokyčiai. Paklausos kreivė yra prekių kiekio, kurį pirkėjai nori ir gali pirkti, esant atitinkamai kainai, grafikas. Paprastai kainos atidedamos
vertikalioje koordinačių sistemos ašyje, o prekių kiekis – horizontalioje. Paklausos modelis – lentelė, kurioje pateikti tam tikros prekės, kurią pirkėjai norėtų įsigyti, esant alternatyvioms kainoms, kiekiai. Paklausos prisotinimas yra prekių ir paslaugų paklausos augimo sulėtėjimas arba visiškas
paklausos nesikeitimas, didėjant pajamoms. Skirtingų paklausų prekių prisotinimas nevienodas. Švedų ekonomistas L. Tornkvistas visas prekes suskirstė į pirmojo būtinumo (fiziologiniams poreikiams tenkinti), antrojo būtinumo (socialiniams poreikiams tenkinti), prabangos prekes. Augant pajamoms,
atsiranda galimybė pirkti antrojo būtinumo ir prabangos prekes. Pirmosioms dviems prekių grupėms būdingas paklausos prisotinimas.
|
|
|
|
|