Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
eurovizija,
aminata,
deimantines,
paulius,
whydotas,
whhdotas,
vaivorykštinė,
vaivorykstyne avis,
kitas,
trinti anketa,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Gaubtagyviai arba .....,
Humoristinio, groteskinio pobudzio pjese,
Pastato sienos karkasas, sudarytas is horizontaliu, vertikaliu ir istrizu strypu (dazniausiai mediniu) standumui padidinti,
Mokslas, siekiantis nustatyti, aprasyti ir paaiskinti zmonijos manifestacijas,
Slaptas miestas, kuriame buvo sukurta pirmoji Rusijos atomine bomba,
Pienių g., Panemuninkėlių k., Alytaus r. sav.,
Ramunių g., Panemuninkėlių k., Alytaus r. sav.,
Rožių g., Panemuninkėlių k., Alytaus r. sav.,
Rūtų g., Panemuninkėlių k., Alytaus r. sav.,
Saulėtekio g., Panemuninkėlių k., Alytaus r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkos struktūra, kurią sudaro daug pardavėjų ir laisvas įėjimas į rinką, bet kiekviena įmonė gamina šiek tiek skirtingas prekes ir gali kontroliuoti (veikti) kainas. Monopolinė konkurencija yra konkurencijos ir monopolijos derinys, kadangi ji turi daug konkurencijos elementų ir palyginti nežymią
monopolinę galią. Pagrindiniai šios konkurencijos bruožai: 1. Santykinai didelis įmonių, tiekiančių rinkai panašią, bet nevienodą tam tikros rūšies produkciją, skaičiaus šakoje. Todėl kiekvienai įmonei tenka nedidelė rinkos dalis ir ji turi ribotas galimybes kontroliuoti rinkos kainas. 2. Produkto
diferenciacija, įgyjanti įvairias skirtingas formas. 3. Naujų įmonių įėjimas į monopolinės konkurencijos šaką palyginti lengvas, nors yra tam tikrų kliūčių patekti į monopolinės konkurencijos šaką. Esant monopolinei konkurencijai įmonės gamina mažiau produkcijos lyginant su efektyviausios gamybos
apimtimis, nes įmonių gamybiniai pajėgumai nevisiškai panaudojami. Taip susidaro vadinamieji monopolinės konkurencijos kaštai arba nuostoliai dėl jos buvimo. Tačiau šiai konkurencijai būdinga produkto diferenciacija rodo, kad pirkėjai turi didelį pasirinkimą įvairių to paties produkto atmainų, o tai
leidžia geriau tenkinti įvairius vartotojų poreikius. Didžiulė prekių įvairovė išsivysčiusiose rinkos ekonomikos šalyse liudija, kad monopolinė konkurencija yra perspektyvi ir tenkina įvairius poreikius.
|
|
|
|
|