Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
aistra turtams,
yosemite dviratis,
sarbievij,
,kadangi,
imbierinis zmogeliukas,
sift,
@@9wvow,
1????%2527%2522\'\",
1'",
-1 or 3*2>(0+5+795-795),
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
16-oji graikiskos abeceles raide,
Valstybe, kurios pavadinimas, isvertus is portugalu kalbos, reiskia "kreveciu upe",
Karinis perversmas, kuri Portugalijoje 1974 04 25 ivykde generolu A. De Spinolos ir F. Da Kostos Gomiso vadovaujama karininku samokslininku grupe - ...... Revoliucija,
Valdovo sauklys skelbiantis karaliaus ar kunigaikscio istatymus,
Vaistines medziagos, skatinancios baltymu sinteze organizme, sulaikancios jame kalci, fosfora, siera [dgs.],
Parko g., Lukšių mstl., Šakių r. sav.,
Pavasario g., Lukšių mstl., Šakių r. sav.,
Pergalės g., Lukšių mstl., Šakių r. sav.,
Rasos g., Lukšių mstl., Šakių r. sav.,
Saulės g., Lukšių mstl., Šakių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:10 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Honda Accord 2.2 i-CTDi
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S SAL Durų skaičius: 4
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2670 mm Priekinė tarpvežė: 1515 mm Galinė tarpvežė: 1515 mm Ilgis: 4665 mm Plotis: 1760 mm Aukštis:
1445 mm Svoris: 1473 kg
Aerodinamika
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 16 Tūris: 2.2 l (2204 cm3) Stumoklio skersmuo: 85 mm Stumoklio eiga: 97.1
mm Suspaudimo laipsnis: 16.7:1 Maksimali galia: 102 kW (137 AG) (4000 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 340 Nm (2000 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija: Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai
ratai: 6½JJ x 16 Galiniai ratai: 6½JJ x 16 Priekinės padangos: 205/55 R 16 Priekiniai stabdžiai: 300 mm Galiniai stabdžiai: 260 mm Pavarų dėžė: 5M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.69 Galutinis perdavimo skaičius: 3.29
Dinamika 1/4
mylios: 17.5 s 1 km: 31.6 s Maksimalus greitis: 209 km/h CO2: 143 g/km
|
|
|
|
|