Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
mastubacija,
eurovizija,
aminata,
deimantines,
paulius,
whydotas,
whhdotas,
vaivorykštinė,
vaivorykstyne avis,
kitas,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Gavo pirmaja nobelio premija medicinos fiziologijos srityje 1902m. (pavarde) ,
Data, kada baigtas tirti? mogaus genomas,
Spalvine baltymu reakcija, kai pridejus vario drusku ir NaOH, baltymu tirpalai nusida? o violetine spalva,
Reakcija, kai sildant baltymus su koncentruota azoto rugstimi, tirpalas nusida? o geltona spalva,
Dideles molekulines mases organines med? iagos, sudarytos is aminorugsciu, sujungtu peptidiniu rysiu,
Stakminių g., Tryškių mstl., Telšių r. sav.,
Stoties g., Tryškių mstl., Telšių r. sav.,
Šatrijos g., Tryškių mstl., Telšių r. sav.,
Šviesos g., Tryškių mstl., Telšių r. sav.,
Telšių g., Tryškių mstl., Telšių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Prekė, kurios paklausa didėja kartu su kaina, o ne mažėja. Šios prekės paklausa mažėja, didėjant vartotojo pajamoms. XIX amžiaus anglų ekonomistas Gifenas pastebėjo, kad pabrangus grūdams, o kartu ir duonai, jos pirkimas bei vartojimas padidėjo. Tokia situacija galima, jei daugumai žmonių ta
prekė yra viena iš pagrindinių vartojamų produktų ir ją pabranginus nuskurdinami vartotojai. Sumažėjus prekės kainai, žmonės perka didesnį tos prekės kiekį, nes siekia pakeisti šia pigia preke tas prekes, kurios yra palyginti brangios. Ta atpigusios prekės padidėjusio perkamo kiekio dalis, kuri
susidaro pakeitus šia pigesne preke kitas, santykinai pabran gusias prekes, vadinama kainų pokyčio substitucijos efektu. Kita priežastis, dėl kurios pasikeitus prekės kainai keičiasi jos perkamas kiekis, susijusi su tuo, kad kainos pokyčiai daro poveikį pirkėjų realiosioms pajamoms. Prekės
kainos didėjimas mažina žmonių realias pajamas, o jos kainos mažėjimas didina realias pajamas. Ta atpigusios prekės padidėjimo perkamo kiekio dalis, kuri susidarė dėl atitinkamo realiųjų pajamų padidėjimo, apibūdinama kaip kainos pokyčių pajamų efektas. Vadinamųjų normalių prekių kainos pokyčių
pajamų efektas skatina pirkėjus pirkti didesnį atpigusių prekių kiekį. Šiuo atveju kainos pokyčių pajamų efektas stiprina substitucijos efektą.
|
|
|
|
|