Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
trinti anketa,
dovile3,
ok-13,
zerojus,
klimatas,
modernus gyvenimas,
naniferma,
kolekcijos,
kriaukliui kolekcija,
nanoferma,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Draugystės g., Masteikių k., Kauno r. sav.,
Neries g., Masteikių k., Kauno r. sav.,
Tulpių g., Masteikių k., Kauno r. sav.,
Lietaus g., Miriniškių k., Kauno r. sav.,
Medžiotojų g., Miriniškių k., Kauno r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2010.05.17 00:18 |
|
|
No1
Patyręs
|
siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai. net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra
atitinkamas svorio skirtumas
|
|
| | 2010.05.17 01:31 |
|
|
vivec
Pradedantysis
|
tai cia savaime aisku... jau vien logiskai pamascius galima suprast, kad sunkesnei masinai reik ir galingesnio variklio. Nors man asmeniskai tai nm yra svarbesnis parametras, negu ag
|
|
| | 2010.05.17 09:34 |
|
|
waidis
Patyręs
|
No1 rašė:
siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai.
net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra atitinkamas svorio skirtumas
kazkodel kyla mintis, kad tik tu taip ir tegalvojai, ir stai aplanke tave apvaizda ir supratai kad ne ag esme :D nes visa tai ir eziukui aisku ir milijona kartu apsneketa
|
|
| | 2010.05.17 09:44 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako
mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne
mažinant mašinos masę.
Beje užmirštamas toks dalykas, kaip sukibimas su keliu kam mašinos spoileriais apkarstomos
|
|
| | 2010.05.17 09:55 |
|
|
waidis
Patyręs
|
|
|
| | 2010.05.17 09:59 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
O kipšas jį žino, ką jis turėjo galvoje rašydamas - iš posto galima suprasti tiek maks greitį, tiek 100/sek
|
|
| | 2010.05.17 10:35 |
|
|
SMariukas
Patyręs
|
KG mažinimo vadovas:
1) Išimkite sėdynes - draugų pavežėti jau nebegalite.
2) Išimkite subą (bosavyką) iš bagažinės - jūsų mašina jau 100 Kg lengvesnę, toliau išimkitę visą audio aparatųrą.
3) Išimkite salono apdailą - labai malonu liestis prie metalo šaltą žiemos rytą.
4)
Išimkite atsarginį ratą - paskaičiuokite kiek dažnai jį naudojate
5) Išmeskite visus kitus daiktus iš bagažinės - juk gydotes ligoninėj o ne bagažinėja, ugnegesys irgi ne jūsų profesija, to šlamšto jums tikrai
nereikia.
6) Išimite langus, juk plievele užlijuotos ertmės gerokai lengvesnės o skirtumo tai nėra;
7) Nuimkite bagažinės dangtį, kam jis reikalingas jeigu bagažinė tuščia, prisimenate, viską iš jos išemėte.
8) Aštrių pomėgių veikėjai gali išimti ir duris
Galiausiai subadykite dusliko bakelius atsuktuvu, juk tai prideda 10% galios.
Na dabar Jūs jau pasiruošęs - užkurkite automobilį ir lėkite su vėjeliu, juk jūsų automobilis po dietos tikrai lengvas P.s. Nepamirškite ausų kaištukų ir šalmo rekomenduojamas ir skėtis ekstremaliesiems, prisimenate išemėt duris langus ir t.t.
Na tiems
megėjams patartini tik ausų kaištukai, juk jūs darbar sėdite skarbonkėje ir vežatės avilį kuris duzgia, ar jus išgelbėtų audio aparatūra ? Kokia? Ją mes išėmeme 2 punkte
Tiem kas nori testą atlikti neardę
automobilio siūlome kita variantą Į skardinė įviliokite vapsvą o gal dvi, ertmę užtaisykite ir purtykite skardinę girdite duzgia, ar jūs su lengvu auto irgi norite taip dugzti ? ))
Kilogramai kilogramams bet kiekviena dieta mažina komfortą
|
|
| | 2010.05.17 11:01 |
|
|
Jemelia
Naujokas
|
ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau 4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo
nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L
|
|
| | 2010.05.17 11:13 |
|
|
artc
Meistras
|
O tai apie sukimo momenta uzsiminta nebus ?
|
|
| | 2010.05.17 11:34 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
Artc, nebūk žiaurus Tada išvis tarp tryjų pušų pasiklysim
|
|
| | 2010.05.17 14:02 |
|
|
JJ
Didmeistris
|
Jemelia rašė:
ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar
yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau
4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L
Na tai tada jau priklausys nuo AWD ar FWD/RWD,
vairuotojo profesonalumo ir detaliu kokybes :D
|
|
| | 2010.05.17 14:39 |
|
|
No1
Patyręs
|
Jemelia rašė:
ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar
yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau
4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L
jei masinytes rwd:
Power
at Flywheel (BHP) : 200
Weight without Driver (KG) : 750
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 270.95
0 - 60 (Secs) : 4.37
0 - 100 (Secs) : 11.23
60 - 100 (Secs) : 6.86
Quarter Mile (Secs) : 12.77
Terminal Speed (MPH) : 106.62
Drag Strip
Quarter Mile (Secs) : 12.67
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 107.88
Power at Flywheel (BHP) : 400
Weight without Driver (KG) : 1500
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 270.95
0 - 60 (Secs) : 4.37
0 - 100 (Secs) : 9.64
60 - 100 (Secs)
: 5.27
Quarter Mile (Secs) : 12.57
Terminal Speed (MPH) : 114.16
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 12.47
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 115.45
|
|
| | 2010.05.17 14:40 |
|
|
No1
Patyręs
|
o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia
|
|
| | 2010.05.17 14:56 |
|
|
No1
Patyręs
|
|
|
| | 2010.05.17 15:37 |
|
|
waidis
Patyręs
|
|
|
| | 2010.05.17 15:42 |
|
|
waidis
Patyręs
|
No1 rašė:
o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia
pateik realiu masinu ir tiksliai nurodyk ag bei svori, pateik ju rezultatus, o ne apie abstrakcius skaicius
kalbek, diskutuotojau
|
|
| | 2010.05.17 17:50 |
|
|
No1
Patyręs
|
|
|
| | 2010.05.17 17:51 |
|
|
No1
Patyręs
|
waidis rašė:
No1 rašė:
o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia
pateik
realiu masinu ir tiksliai nurodyk ag bei svori, pateik ju rezultatus, o ne apie abstrakcius skaicius kalbek, diskutuotojau
tau reik tu ir ieskokis
|
|
| | 2010.05.17 19:43 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
No1 rašė:
waidis rašė:
ilgiausias rašė:
AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui
tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.
apie maximalu
greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)
siaip tie 0-100 ar max speed mazai ka tereiskia. viska nusako trasu iveikimo laikai. o cia svoris vaidina itin didele reiksme. ir nemanau kad svoris max speed nieko
nereiskia. tarkim imam masinas 200ag ir 1000kg bei 200ag ir 5000kg kurios max speed bus didesnis ir taip aisku. svoris max speed reiksmei turi.
Beje, užmiršom tokį dalyką, kaip RATŲ SUKIBIMĄ SU KELIU :D :D
Jei kalbi apie mieto gatves ar ralio trasas, tai viena,
jei kalbi apie magistralę Vilnius-Kaunas ar autobaną, tai visai kas kita :D :D Magistralėje ar autobane, kurie specialiai daromi kiek galima tiesesni ;), tik kur ir galima ilgą laiką palaikyti max greitį, viską lemia aerodinamika/ag. Žiedinėse trasose ir ralyje aerodinamika atsitraukia į antrą planą
užleisdama vietą masei ir sukibimui su keliu, bet vistiek lieka aktuali. O F1 aerodinamika nustoja egzistuoti kaip faktorius - viską lemia galia, sukibimas su keliu ir masė.
|
|
| | 2010.05.17 19:59 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
No1 rašė:
siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai.
net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra atitinkamas svorio skirtumas
+ paminėkim, kad NM/Kg turi reikšmę, jei jau kalbam apie greitus auto :)
|
|
|
|
|