Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
zerojus,
klimatas,
modernus gyvenimas,
naniferma,
kolekcijos,
kriaukliui kolekcija,
nanoferma,
kids competitive,
kaip istrinti anketa,
okeanija@dr.lt,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Vytėnų g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Vyturių g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Vyžuonos g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Vokės g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Vokiečių g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2018.01.17 19:12 |
|
|
Kavalėlis
Naujokas
|
Sveiki, susidomėjau opel insignia, gal kas esate turėja ar šeip žinote koki jos pliusai ir minusai ? būtų gerai su tvirtais argumentais, bei kokiu varikliu labiau verta pirkti dyzeliniu ar benzininiu ? ačiū už informacija
|
|
| | 2018.01.19 22:49 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Plataus vartojimo prekė - tiek pliusas, tiek minusas.
Neparašei ar pirmos laidos ar antros, kurios pasirodymas sufleruoja (net tiems, kurie nevarto, tarkim, žurnalistinės rinkodaros šedevrų), jog buvo ką tobulinti. Pirmoji laida nepasižymėdavo kokybiškom ir patvariom interjero
detalėmis. O norėtus tokių, tiesa? Juk marketologų įkalbėtas dizainerių štabas pasidarbavo kaip reikia - kad jų D klasės (golfo klasė žinoma kaip C) automobilis atrodytų jei ne kaip E, tai bent jau kaip "Value added D". Kad pirktų. Jei neklystų, pirmoji Insignia pristatyta periodinio reiškinio
pasaulio ekonomikoje metu (žurnalistų pastangomis pristatytu kaip unikaliu), ir kai paklausa naujų automobilių rinkoje statistikoje žymima kaip vangi. Ten, kur taupoma, improvizuojama, atseit inovuojama, kažko super tikėtis naivu.
Antros laidos Insignia matoma dabar jau dažniau -
tiesiog atpigo, ir dėvėtų rinka natūraliai prisipildė iki tam tikro lygio. Kam pirmosios trukumai pasirodė ne pagal išlepusią nosį (esant primetamom ambicijoms, madoms ir kitokiems dalykams) dabar turi iš ko rinktis. Net nežinant išsamaus patobulinimų sąrašo logiška manyti, jog naujovė labiau verta
pirkėjų dėmesio.
|
|
| | 2018.01.19 23:10 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Ergonomika su klaustuku - mygtukų daugoka. Unifikacija su kitų gamintojų (to pačio koncerno) nepuošia, tiksliau pabrėžia tai, ko marketologai kaip tik vengia. Kaip kam, bet įvairiais laikais, ir dabar, svetimoms rinkoms skirtos versijos atrodo distinktyviau, pvz., eksterjeras (esant minėtai
interjero unifikacijai).
Prekinis ženklas. Užaugau tarp verslų, ir, atitinkamai, pačių įvairiausių, rajone ir sostinėje nedažnų, automobilių. Opeliai aikštelėje buvo komercinis transportas. Koncernas pradėjo formuoti geresnį įvaizdį, nes kiti pradėjo ir, kaip sakoma "Nori-nori". Taigi,
perparduoti dėvėtą nesudėtinga (skaityk dalį darbo už pardavėją padaro gamintojas, che-che - pliusas, kas be ko).
O tai ką galėtum perskaityti interneto platybių atsiliepimuose nebūtinai tiesa arba grynas objektyvumas. Faktai rodo kokie pliusai, kokie minusai - likusią dalį elementariai
reikia perprasti, juk dirbti su įvairių šaltinių informacija pratinama nuo "paaukštinto" mokslo suolų (mokslas irgi prekė, irgi nevisuomet paklausi). Ir, jeigu oficialai nelinkę teikti info, klaust reikia garažinių firmelių. Klientams ten sakoma viena, tvarkoma pagal situaciją, o bendras vaizdas vis
tiek platesnis, ir nėra tikslo girti arba peikti konkretų gamintoją/modelį. Nors ir ten nebe pirkleivystės šaukšo.
|
|
| | 2018.02.03 00:20 |
|
|
Nerijus327
Naujokas
|
185.80.130.97:27015 cs naujes servas
|
|
|
|
|