Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
klimatas,
modernus gyvenimas,
naniferma,
kolekcijos,
kriaukliui kolekcija,
nanoferma,
kids competitive,
kaip istrinti anketa,
okeanija@dr.lt,
užaugusios nendrės,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Naujoji g., Papilio mstl., Biržų r. sav.,
Pajūrio g., Papilio mstl., Biržų r. sav.,
Parko g., Papilio mstl., Biržų r. sav.,
Piliakalnio g., Papilio mstl., Biržų r. sav.,
Rovėjos g., Papilio mstl., Biržų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.03.31 20:57 |
|
|
Dimytrijus
Didmeistris
|
Kaip manot, kaip pigi, dideles taplops baterija, kuria pigu gaminti ir naudojanti labiausiai paplitusius, pigiausius metalus zemeje gali paveikti rinka?
http://www.youtube.com/watch?v=4VlGGM5WYZo
ar tai zada dar intensyvesni biotechnologiju desmitmeti lietuvoje?
Ar tai apvers aukstyn kojom jegainiu gamybos kiekius?
ar tai pakels magnio ir svino kaina?
ka manot? desimtmeciu
laikotarpiu mastabais...
|
|
| | 2012.03.31 21:18 |
|
|
Valkirija
Didmeistris
|
SmT, nu bet pasistengei tekstą suvelt...
|
|
| | 2012.03.31 21:35 |
|
|
Dimytrijus
Didmeistris
|
Valkirija rašė:
SmT, nu bet pasistengei tekstą suvelt...
4 atskiri klausimai ir vienas izaingai... tesiog manau, kad
tai gali but svarbus isradimas...
Tiek akciinius fondus perkantiem, tiek ateiciai.
iki siol, labai daug technologiju ribojantis faktorius buvo baterijos talpa ir kaina. jos buvo brangios ir prastai kaupiancios energija ir trumpo veikimo. Sis isradimas - viska vercia aukstyn
kojom. tik nezinau del kompaktiskumo.
Ugandoi rasta dar naftos, gal tai stabilizuos jos rinka, kol elektromobiliai plesis. Jau yra kelesdesim kartu savo mases ir galios santykiu lenkusiu benzininius - elektriniu varikliu. Truksta tik pigios baterijos... tokios kaip si. Tik gal jos
svoris bus perdidelis butent siai krypciai.
|
|
| | 2012.03.31 22:09 |
|
|
Valkirija
Didmeistris
|
Kalbu apie patį tekstą, ne apie tai, ko klausi. Bent jau klaidas ištaisytum talpindamas, o tai kai kurias vietas net suprast sudėtinga
|
|
| | 2013.05.20 14:59 |
|
|
marmelada
Naujokas
|
Cia idomiai raso kaip veikia saules baterija http://www.soltech.lt/saules-baterijos/
|
|
| | 2013.05.20 22:59 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
Na mano nuomone tai tu teisus buvai paminedamas elektromobilius-kuriu paklausa tikrai plesis,taip pat zinoma nauji tel nesiojami komp ir panasios tehnologijos-Nereiketu atmesti ir to jog elektra puiki elternatyva keiciant sildymo sistema is duju i elektra-Juk ES ne veltui tiek laiko jau skatina ir
pletoja elektros isgavima is atsinaujinanciu saltiniu-didziausia probleme visa laik budavo tai neuztektina bateriju talpa tiem atsinaujinantiems el saltiniams isaugoti-bet jai ji spresis manau tokioms imonems kaip gaspromas bus nepyragai-nes tai daug pigiau ir amzina...Akcijose as nezinovas tai ir
prognozuot neprognuozousiu-juolab kad ir zinovai kaip be prognozuotu visad nepataiko ...Taciau mano nuomone jai Elektromobilei pakeis benzininius,dyzelinius automobilius-O dujas keis elektra-tuomet rusijos akciju birzoi
gali but tikrai nemazu nuosmukiu-toks pats nestabulumas gresia ir USA nes jie db viska gauna pusvelciui-O Europos salys mano nuomone gali tame suzibet-ypac skandinavijos salys ir vidurio europa-del auksto dabartinio tehnologiju lygio,jos manau-greitai prisitaikys prie naujoviu,be to tai vienos
pirmaujanciu saliu pagal el gamyba is atsinaujinanciu saltiniu-negana to tai vienos is nedaugelio saliu kurios turi uztektinai didelius finansus kad leistu sau i tai investuoti...Nors zinoma permainos vyksta negreitai...
|
|
| | 2013.05.21 01:43 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
Atsinaujinantys šaltiniai ir visokios alternatyvios jėgainės niekaip nepajėgs patenkinti žmonijos energetinių poreikių. Todėl mąstykit plačiau. Laikinai tą skylę galėtų "užkimšti" valdoma termobranduolinė sintezė, jeigu pavyktų ją suvaldyti. Deja, kol kas su Žemėje turimomis medžiagomis ir
technologijomis to padaryti nepavyksta. Kitas, praktiškai neišsemiamas kelias - antimedžiagos sintezė ir anihiliacijos reakcijos suvaldymas, bet tai jau visiška utopija bent apžvelgiamoje ateityje. Taip kad veržkitės diržus ponai, energijos truks, ir juo toliau, tuo daugiau.
Ir dar,
prie to paties, spėkit iš trijų kartų, kokiam esminiam tikslui pasiekti buvo išmesti milijardai ir pastatytas hadronų greitintuvas po Alpių kalnais?
|
|
| | 2013.05.21 13:24 |
|
|
anuaki
Patyręs
|
beabejo, jei tik bus sukurti pakankamai efektyvūs akumuliatoriai/elementai, tai sudedamųjų medžiagų kainos kils, nes bus sunku patenkinti paklausą. vienintelė problema, kodėl nevažinėja žmonija jau šimtmetį su elektromobiliais - talpių akumuliatorių nebuvimas. švino kaina nemanau kad kils, švin
pagrindu veikia pagrinde rūgštiniai akumuliatoriai. švino akumuliatoriai perdaug sunkūs, kad būtų pakankamai efektyvūs.
|
|
| | 2013.05.21 13:30 |
|
|
anuaki
Patyręs
|
Blussa rašė:
Taip kad veržkitės diržus ponai, energijos truks, ir juo toliau, tuo daugiau.
Ir dar, prie to paties, spėkit iš trijų kartų, kokiam esminiam tikslui pasiekti buvo išmesti milijardai ir pastatytas hadronų
greitintuvas po Alpių kalnais?
kokiam?
galima turėti pakankamai pigios energijos, tik neaišku kaip sukontroliuoti tą energiją, t.y. žaibo išlydžius.
|
|
| | 2013.05.21 22:48 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
Blussa rašė:
Atsinaujinantys šaltiniai ir visokios alternatyvios jėgainės niekaip nepajėgs patenkinti žmonijos energetinių poreikių. Todėl mąstykit plačiau. Laikinai tą skylę galėtų "užkimšti" valdoma termobranduolinė sintezė, jeigu
pavyktų ją suvaldyti. Deja, kol kas su Žemėje turimomis medžiagomis ir technologijomis to padaryti nepavyksta. Kitas, praktiškai neišsemiamas kelias - antimedžiagos sintezė ir anihiliacijos reakcijos suvaldymas, bet tai jau visiška utopija bent apžvelgiamoje ateityje. Taip kad veržkitės diržus
ponai, energijos truks, ir juo toliau, tuo daugiau.
Ir dar, prie to paties, spėkit iš trijų kartų, kokiam esminiam tikslui pasiekti buvo išmesti milijardai ir pastatytas hadronų greitintuvas po Alpių kalnais?
Fizikoi as nusimanau ne
kazka-taciau galiu uztikrintai pasakyt kad perlenki lazda su atsinaujinanceis el saltineis vyruti-Vien tik saules energijos visiskai pilnai uztektu-tam kad zmonija butu aprupinta elektra...Vienintele problema yra kur ta saules energija issaugoti...
|
|
| | 2013.05.21 23:01 |
|
|
anuaki
Patyręs
|
Tomazzzz rašė:
Fizikoi as nusimanau ne kazka-taciau galiu uztikrintai pasakyt kad perlenki lazda su atsinaujinanceis el saltineis vyruti-Vien tik saules energijos visiskai pilnai uztektu-tam kad zmonija butu aprupinta elektra...Vienintele
problema yra kur ta saules energija issaugoti...
na , jeigu laukus apsėti ne javais, o saulės kolektoriais, tai kiek kainuotų tada maistas? :) augalams augti fotosintezei reikalinga Saulės šviesa. o ir šiaip žiemą retai Saulė Lietuvoje pasirodo.
|
|
| | 2013.05.22 01:46 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
Cituoju pasisakymą iš kito forumo, kuriame taip pat buvo diskutuojama apie akumus ir alternatyvas:
"Pamąstykime, kaip būtų puiku, jei visi Lietuvoje atsisakytų benzinu ar dizelinu varomų lengvųjų automobilių ir imtų važinėti elektromobiliais. Kad būtų aiškiau, imame pieštuką ir, kaip
tie protingieji kurmiai, paskaičiuojame.
Šiuo metu Lietuvoje yra virš pusantro milijono lengvųjų automobilių. Tarkime, visus juos pakeičiame elektromobiliais. Paprastumo dėlei (ne visi važiuoja, riogso garaže ir t.t.) imkime 1000000 vnt. Tegu automobilis naudojamas labai jau
minimalistiškai: nuvykti į darbą ar mokslus ir sugrįžti namo, pakeliui užsukant į vieną kitą parduotuvę - važiavimas vidutiniškai trunka, sakykim, apie 1 h. Jeigu elektromobilio variklio galia vidutiniškai apie 40 kW = 0,04 MW, vadinasi, tai kelionei suvartosime 40 kWh elektros energijos, o jei
rytoj vėl norėsime važiuoti elektromobiliu, per naktį reikės įkrauti jo akumuliatorių. Įkrovimui, įvertinus nuostolius įrangoje, prireiks suvartoti kiek daugiau energijos, apie 45 kWh. Jeigu elektromobiliu naudosimės 25 d. per mėnesį (buna gi išeiginių, kai sėdime namie ), tai, mokėdami už 1 kWh po 0,50 Lt "pravažinėsime" 45 * 25 * 0,5 = 562,50 Lt. Turint omenyje, kad elektrą teks naudoti ir buitiniams poreikiams: apšvietimui, šildymui (o kaip kitaip, naftos juk nebus!), maisto
gamybai, namų prietaisams, etc, ši suma gali padvigubėti ir net patrigubėti. Išeina ne tiek jau ir mažai.
Bet problema ne ten!!! Tarkime, visi žmonės, grįžę vakare, norime rytą vėl turėti pilnai įkrautą akumuliatorių, vadinasi, per naktį įkrova truks ~ 9 h, o vien tik įkrovai
instaliuota galia bus ~ 45/9 = 5 kW. Pridėję buto instaliuotą galią, jeigu taupiai gyvenant - dar kokius 5 kW, gautume apie 10 kW = 0,01 MW. Prisiminę, kad turime milijoną elektromobilių, apskaičiuojame instaliuotos galios poreikį (nakčiai) visai Lietuvai 0,01 * 1000000 = 10000 MW. Žinodami, kad
šiuo metu veikiančios Elektrėnų ŠE (1800 MW), Kauno HE (100 MW) bei visos kitos "žalios" (saulės, vėjo) elektrinės (dar plius ~ 100 MW) viso labo turi tik 2000 MW instaliuotą galią, matome, kad elektros energiją gaus geriausiu atveju tik kas penktas elektromobilis (10000/2000=5). Arba važiuosime tik
kas 5-tą dieną . Arba reikia pasistatyti dar bent 3 atomines elektrines, maždaug tokias, kokia buvo Ignalinoje, o tai visiškai nerealu.
Taip, mielieji, skaičiai Lietuvai negailestingi. Pamąstykit apie tai!" (citatos pabaiga)
O dar nekalbėjome apie energijos poreikį
sunkvežimiams, autobusams, traukiniams ir lėktuvams. Tai valstybės transporto arterijos ir venos, be jų nė viena valstybė šiais laikais egzistuoti negali. Ir skaičiai ten daug didesni Žmogeliai gali važinėti dviračiais ar
eiti pėsti, bet duoną ir kilbasą į parduotuvę dviračiu niekas neveš.
|
|
| | 2013.05.22 15:41 |
|
|
anuaki
Patyręs
|
ūkiškas paaiškinimas, bet Lietuviams pigios elektros gi nereika, o gal tas referendumas suklastotas - neaišku. važinės su dyzeliais dar šimtą metų, nors ir 20 litų už litrą kainuotų nors ir dabar Amerikoj benzas 2.5
Lt. už litrą, o Lietuvoj 5 Lt. už litrą, pasakykit kad gyvenam blogiau už amerikiečius
|
|
| | 2013.05.22 17:54 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
Blussa rašė:
Cituoju pasisakymą iš kito forumo, kuriame taip pat buvo diskutuojama apie akumus ir alternatyvas:
"Pamąstykime, kaip būtų puiku, jei visi Lietuvoje atsisakytų benzinu ar dizelinu varomų lengvųjų
automobilių ir imtų važinėti elektromobiliais. Kad būtų aiškiau, imame pieštuką ir, kaip tie protingieji kurmiai, paskaičiuojame.
Šiuo metu Lietuvoje yra virš pusantro milijono lengvųjų automobilių. Tarkime, visus juos pakeičiame elektromobiliais. Paprastumo dėlei (ne
visi važiuoja, riogso garaže ir t.t.) imkime 1000000 vnt. Tegu automobilis naudojamas labai jau minimalistiškai: nuvykti į darbą ar mokslus ir sugrįžti namo, pakeliui užsukant į vieną kitą parduotuvę - važiavimas vidutiniškai trunka, sakykim, apie 1 h. Jeigu elektromobilio variklio galia
vidutiniškai apie 40 kW = 0,04 MW, vadinasi, tai kelionei suvartosime 40 kWh elektros energijos, o jei rytoj vėl norėsime važiuoti elektromobiliu, per naktį reikės įkrauti jo akumuliatorių. Įkrovimui, įvertinus nuostolius įrangoje, prireiks suvartoti kiek daugiau energijos, apie 45 kWh. Jeigu
elektromobiliu naudosimės 25 d. per mėnesį (buna gi išeiginių, kai sėdime namie ), tai, mokėdami už 1 kWh po 0,50 Lt "pravažinėsime" 45 * 25 * 0,5 = 562,50 Lt. Turint omenyje, kad elektrą teks naudoti ir buitiniams
poreikiams: apšvietimui, šildymui (o kaip kitaip, naftos juk nebus!), maisto gamybai, namų prietaisams, etc, ši suma gali padvigubėti ir net patrigubėti. Išeina ne tiek jau ir mažai.
Bet problema ne ten!!! Tarkime, visi žmonės, grįžę vakare, norime rytą vėl turėti pilnai
įkrautą akumuliatorių, vadinasi, per naktį įkrova truks ~ 9 h, o vien tik įkrovai instaliuota galia bus ~ 45/9 = 5 kW. Pridėję buto instaliuotą galią, jeigu taupiai gyvenant - dar kokius 5 kW, gautume apie 10 kW = 0,01 MW. Prisiminę, kad turime milijoną elektromobilių, apskaičiuojame instaliuotos
galios poreikį (nakčiai) visai Lietuvai 0,01 * 1000000 = 10000 MW. Žinodami, kad šiuo metu veikiančios Elektrėnų ŠE (1800 MW), Kauno HE (100 MW) bei visos kitos "žalios" (saulės, vėjo) elektrinės (dar plius ~ 100 MW) viso labo turi tik 2000 MW instaliuotą galią, matome, kad elektros energiją gaus
geriausiu atveju tik kas penktas elektromobilis (10000/2000=5). Arba važiuosime tik kas 5-tą dieną . Arba reikia pasistatyti dar bent 3 atomines elektrines, maždaug tokias, kokia buvo Ignalinoje, o tai visiškai nerealu.
Taip, mielieji, skaičiai Lietuvai negailestingi.
Pamąstykit apie tai!" (citatos pabaiga)
O dar nekalbėjome apie energijos poreikį sunkvežimiams, autobusams, traukiniams ir lėktuvams. Tai valstybės transporto arterijos ir venos, be jų nė viena valstybė šiais laikais egzistuoti negali. Ir skaičiai ten daug didesni Žmogeliai gali važinėti dviračiais ar eiti pėsti, bet duoną ir kilbasą į parduotuvę dviračiu niekas neveš.
Viskas skamba lyg ir logiskai-tiesiog ne visiskai i tema-kaip suprantu
tema eina apie tas naujas baterijas-kurios talpa yra daug didesne-uz iprasta baterija-kitas reikalas kad ji pasisavina energija iki 7 kartu greiciau uz iprasta baterija-o tai visu pirma reiskia kad saules elektrines generuos iki septyniu kartu didesnius energijos kiekius-dabar jos zinoma dar nera
labai populerios,bet jai pavyks padidint nasuma iki 7 kartu-pastacius nauju saules elektriniu,energijos butu su kaupu...Taip pat kadangi Nauja baterija taip greit siurbe elektra-niekas nekalba apie jos pakrovima namuose-tam turetu but specialios degalines-kuriose ikrauti dienai masina truktu
30min-Be to tai tikrai butu pigiau nei kuras nes atsinaujinanciu energijos saltiniu islaikymas itin pigus...O apie 100% Naftos gaminiu atsisakyma niekas ir nekalba-uztektu 25% masinu ir 25% nugvelbti nuo gaspromo duju-ir tai iskart pakeistu visa kainu rinka-nes galu gale butu normali
konkurencija...Daugelis saliu-tarp ju Prancuzija ir Suomija-jau viesai paskelbe planus ir pasizadeja jog iki 2026 bent 20% auto bus elektromobilei,uztai jie gauna milziniskas europos lesas,o seip man tai panasu i bendra europos sieki ir projekta...Kaip jau minejau reikalai juda negreit...Bet
svarbiausia ne uzvaldyti rinka pige elektra-o nutraukti Duju ir Naftos monopoli-to visiskai uztektu kad butu isbalancuota dabartine situacija-nes galu gale butu pasirinkimas-kurio mes jau senai nusipelnom...
|
|
| | 2013.05.22 17:54 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
Blussa rašė:
Cituoju pasisakymą iš kito forumo, kuriame taip pat buvo diskutuojama apie akumus ir alternatyvas:
"Pamąstykime, kaip būtų puiku, jei visi Lietuvoje atsisakytų benzinu ar dizelinu varomų lengvųjų
automobilių ir imtų važinėti elektromobiliais. Kad būtų aiškiau, imame pieštuką ir, kaip tie protingieji kurmiai, paskaičiuojame.
Šiuo metu Lietuvoje yra virš pusantro milijono lengvųjų automobilių. Tarkime, visus juos pakeičiame elektromobiliais. Paprastumo dėlei (ne
visi važiuoja, riogso garaže ir t.t.) imkime 1000000 vnt. Tegu automobilis naudojamas labai jau minimalistiškai: nuvykti į darbą ar mokslus ir sugrįžti namo, pakeliui užsukant į vieną kitą parduotuvę - važiavimas vidutiniškai trunka, sakykim, apie 1 h. Jeigu elektromobilio variklio galia
vidutiniškai apie 40 kW = 0,04 MW, vadinasi, tai kelionei suvartosime 40 kWh elektros energijos, o jei rytoj vėl norėsime važiuoti elektromobiliu, per naktį reikės įkrauti jo akumuliatorių. Įkrovimui, įvertinus nuostolius įrangoje, prireiks suvartoti kiek daugiau energijos, apie 45 kWh. Jeigu
elektromobiliu naudosimės 25 d. per mėnesį (buna gi išeiginių, kai sėdime namie ), tai, mokėdami už 1 kWh po 0,50 Lt "pravažinėsime" 45 * 25 * 0,5 = 562,50 Lt. Turint omenyje, kad elektrą teks naudoti ir buitiniams
poreikiams: apšvietimui, šildymui (o kaip kitaip, naftos juk nebus!), maisto gamybai, namų prietaisams, etc, ši suma gali padvigubėti ir net patrigubėti. Išeina ne tiek jau ir mažai.
Bet problema ne ten!!! Tarkime, visi žmonės, grįžę vakare, norime rytą vėl turėti pilnai
įkrautą akumuliatorių, vadinasi, per naktį įkrova truks ~ 9 h, o vien tik įkrovai instaliuota galia bus ~ 45/9 = 5 kW. Pridėję buto instaliuotą galią, jeigu taupiai gyvenant - dar kokius 5 kW, gautume apie 10 kW = 0,01 MW. Prisiminę, kad turime milijoną elektromobilių, apskaičiuojame instaliuotos
galios poreikį (nakčiai) visai Lietuvai 0,01 * 1000000 = 10000 MW. Žinodami, kad šiuo metu veikiančios Elektrėnų ŠE (1800 MW), Kauno HE (100 MW) bei visos kitos "žalios" (saulės, vėjo) elektrinės (dar plius ~ 100 MW) viso labo turi tik 2000 MW instaliuotą galią, matome, kad elektros energiją gaus
geriausiu atveju tik kas penktas elektromobilis (10000/2000=5). Arba važiuosime tik kas 5-tą dieną . Arba reikia pasistatyti dar bent 3 atomines elektrines, maždaug tokias, kokia buvo Ignalinoje, o tai visiškai nerealu.
Taip, mielieji, skaičiai Lietuvai negailestingi.
Pamąstykit apie tai!" (citatos pabaiga)
O dar nekalbėjome apie energijos poreikį sunkvežimiams, autobusams, traukiniams ir lėktuvams. Tai valstybės transporto arterijos ir venos, be jų nė viena valstybė šiais laikais egzistuoti negali. Ir skaičiai ten daug didesni Žmogeliai gali važinėti dviračiais ar eiti pėsti, bet duoną ir kilbasą į parduotuvę dviračiu niekas neveš.
Viskas skamba lyg ir logiskai-tiesiog ne visiskai i tema-kaip suprantu
tema eina apie tas naujas baterijas-kurios talpa yra daug didesne-uz iprasta baterija-kitas reikalas kad ji pasisavina energija iki 7 kartu greiciau uz iprasta baterija-o tai visu pirma reiskia kad saules elektrines generuos iki septyniu kartu didesnius energijos kiekius-dabar jos zinoma dar nera
labai populerios,bet jai pavyks padidint nasuma iki 7 kartu-pastacius nauju saules elektriniu,energijos butu su kaupu...Taip pat kadangi Nauja baterija taip greit siurbe elektra-niekas nekalba apie jos pakrovima namuose-tam turetu but specialios degalines-kuriose ikrauti dienai masina truktu
30min-Be to tai tikrai butu pigiau nei kuras nes atsinaujinanciu energijos saltiniu islaikymas itin pigus...O apie 100% Naftos gaminiu atsisakyma niekas ir nekalba-uztektu 25% masinu ir 25% nugvelbti nuo gaspromo duju-ir tai iskart pakeistu visa kainu rinka-nes galu gale butu normali
konkurencija...Daugelis saliu-tarp ju Prancuzija ir Suomija-jau viesai paskelbe planus ir pasizadeja jog iki 2026 bent 20% auto bus elektromobilei,uztai jie gauna milziniskas europos lesas,o seip man tai panasu i bendra europos sieki ir projekta...Kaip jau minejau reikalai juda negreit...Bet
svarbiausia ne uzvaldyti rinka pige elektra-o nutraukti Duju ir Naftos monopoli-to visiskai uztektu kad butu isbalancuota dabartine situacija-nes galu gale butu pasirinkimas-kurio mes jau senai nusipelnom...
|
|
| | 2013.05.22 18:04 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
anuaki rašė:
Tomazzzz rašė:
Fizikoi as nusimanau ne kazka-taciau galiu uztikrintai pasakyt kad perlenki lazda su atsinaujinanceis el saltineis vyruti-Vien tik
saules energijos visiskai pilnai uztektu-tam kad zmonija butu aprupinta elektra...Vienintele problema yra kur ta saules energija issaugoti...
na , jeigu laukus apsėti ne javais, o saulės kolektoriais, tai kiek kainuotų tada maistas? :) augalams augti
fotosintezei reikalinga Saulės šviesa. o ir šiaip žiemą retai Saulė Lietuvoje pasirodo.
Tu tikriausia nelabai isivaizduoji kaip atrodo ta saules elektrine-Na visu pirma tai galiu pasakyt kad Lietuvoi vietos uztektu pastatyt tiek elektriniu jog elektros visai europai
butu :D ir dirbamuose laukuose statyt nereiktu :)...Juk Lietuva vienas maziausia apgyvendintu krastu europoje-kitos Lietuvos dydzio salys 15mln+ turi gyventoju ir tai vietos suranda taip kad cia del to maziausia reiktu pergyvent...Del augalu tai net prajuokinai-kaip tavo nuomone fotosintezei
maisytu saules elektrines?Niekas nuo ju net nepasijaustu-jai tu sugebetum surinkti saules energijos nors 1%-tai tos per diena gautos energijos uztektu zmonijai 100 metu + i prieki...Taip kad del augalu nesijaudink-nei blogiau tau fotosintezei nei geriau...Kitas dalykas ziema mes saule turim tik ji
ne toke kaitri...Ir ziema is saules bateriju generuojama iki 2.5 kartu maziau nei vasara-bet tai nereiskia kad visai negeneruojama...O jai baterijos tokios talpios kaip apie jas sneka tai galima ir atsideti kazkiek gautos elektros-gautos vasaros laiku...
|
|
| | 2013.05.23 02:13 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
Tomazzzz rašė:Fizikoi as nusimanau ne kazka-taciau galiu uztikrintai pasakyt kad perlenki lazda su atsinaujinanceis el saltineis vyruti-Vien tik saules energijos visiskai pilnai uztektu-tam kad zmonija butu aprupinta elektra...Vienintele problema yra
kur ta saules energija issaugoti...
galiu pasakyt kad Lietuvoi vietos uztektu pastatyt tiek elektriniu jog elektros visai europai butu :D ir dirbamuose laukuose statyt nereiktu :)......
Vat ir matyti, kad per
fizikos pamokas arba pro langą spoksojai ir varnas skaičiavai, arba vien tiktai SMSus panoms rašinėjai ;). Nenoriu dabar gaišti laiko ir tau specialiai ieškoti rimtų studijų, kuriose įrodyta, kad Žemė iš Saulės gauna labai ribotą energijos kiekį, kurį priimta matuoti W/m2 arba W/gyventojui. Viena
vertus, ta dalis, kurią įmanoma panaudoti praktiškai, yra labai nedidelė. Žinoma, ją efektyviai panaudojant galima iš dalies kompensuoti civilizuotos žmonijos egzistavimui reikalingą energijos deficitą, tačiau mūsų jau virš 7-ių milijardų. Reiškia, vienai galvai teks labai nedaug "saulės galios".
Juk nenorime vėl sulįsti į urvus ir mojuodami akmeniniais kirvukais mėginti kaip nors prasimaitinti šaknelėmis arba ėsti vienas kitą.
|
|
| | 2013.05.23 09:27 |
|
|
anuaki
Patyręs
|
Tomazzzz rašė:
Tu tikriausia nelabai isivaizduoji kaip atrodo ta saules elektrine-Na visu pirma tai galiu pasakyt kad Lietuvoi vietos uztektu pastatyt tiek elektriniu jog elektros visai europai butu ir dirbamuose laukuose statyt nereiktu ...
gerai, tai tu dabar ir pasakyk, ar verta statytis tą
modulį namuose ar ne, t.y. ar galima su vienu saulės elementu 1 kv.m. visiškai atsijungti nuo elektros tinklo?
P.S. prisukant 300 - 400 kWh elektros per mėnesį, tai kokį daugmaž tą elementą statyti? ir kurie efekyviausiai surenka saulės energiją?
|
|
|
|
|